YrkesAkademin
Recensioner från anställda på YrkesAkademin

Ett stort och välmående företag med goda resurser

1 november 2015
En typisk arbetsdag kan se ut så här. klockan 07.45 börjar lektionerna. Vad dagens arbetsuppgifter består i utvisar ett arbetsschema.De kan exempelvis bestå av att under förmiddagen ha teorilektion i något ämne för att under eftermiddagen ge sig ut i trafiken med elever med lastbil. Jag lär mig mycket under arbetet. ämnet är väldigt komplext så man måste hjälpas åt på arbetsplatsen. Ledningen fungerar väl avseende planering och personalvård. Arbetskollegorna fungerar bra som ett team. Den svåraste delen av jobbet är att inse att man inte kan vara proffs på alla ämnesområdena. Den bästa delen är de omväxlande arbetsuppgifterna.
28 november 2019
Instruktör (Tidigare anställd) - Gråbo
Jag trivdes där det var bra sammanhållning och trivdes ihop.
20 augusti 2018
Affärsutvecklare (Nuvarande anställd) - Stockholm
typisk arbetsdag , det ringer konstant, olika sökande och kunder. jag har lärt mig en hel del om dem yrkesutbildningar företaget har inom industri främst och mycket om mitt jobb i möte med andra! ledning, coachade, varierande och ständiga utmaningar självgående, mycket information och dokumentation samt kundbesöken. att ständigt inte veta hur arbetsmarknadspolitiken ser ut, har kunden ekonomi...? månad för månad.. varierande, spännande med nya uppdrag, rolig och utvecklande för varje dag
Fördelar
fritt ansvar
Nackdelar
ständig beroende av kunden, besluten, ekonomisk
22 juni 2018
utbildning till fastighetstekniker YrkesAkademin (Tidigare anställd) - Sundbybergs kommun
Bra utbildning som kan bidra till mycket nya arbetschanser fram över efter utbildningen..
Fördelar
Gratis kurs material
Nackdelar
inga luncher