YrkesAkademin AB

Recensioner från anställda på YrkesAkademin AB

Ett företag med pengar men som cut corners överallt så att man inte kan utföra ett bra jobb, gamla maskiner, gamla möbler gammalt material som inte är updaterat. Bra lön ….men på det hela taget är det inte värt det !!
Fördelar
Abetskamraterna
Nackdelar
Arbetsbelastning och dåliga chefer !!
Hela skolan med mätningstekniker utb var enl alla i min kurs en stor bluff och efter utb av den sk mätnings tekniker utb. fick ingen jobb och det har nu gått ett år efter utb och alla fick söka andra jobb pga att inget företag var intresserade av folk som kom från Yrkes akademin
jobbat åt företaget för några år sen och trivdes enormt, blev erbj att jobba åt företaget igen sa nej direkt till ett annat jobb för att hjälpa företaget. och tre veckor senare kom de på att ta internt, står utan lön och jobb pga denna händelse, ingen har frågat hur jag mår, ringt eller följt upp. var tom på en planering kring hösten, eleverna hade fått mitt nr , arbets mobil , dator o dyl. mått psykiskt dåligt och min ekonomiska situation vart påverkad av detta . kommer aldrig rekomendera tyvärr. mår fortfarande dåligt pga deras behandlig / bemötande. känner mig kränkt.
xjag har nyligen utbildar jag som mättekniker vid Yrkes Akademin skolan.
vilket hjälpa mig inse hur jag ska jobba som mättekniker och förstå hur processen fungerar.

Och ert företag erbjuder bättre möjlighet för mig att kunna utveckla mig och samtider ert företag genom att applicera mina tidigare kunskaper och erfarenhet.
Alltid lika kul att gå till jobbet som ger nya utmaningar varje dag.
Det bästa med jobbet är att man jobbar i ett team och man lär sig nya saker varje dag.

Att ha förmånen att jobba med människor och kunna se hur människor kan utvecklas
Engagerad och ansvarstagande och arbetsam - bra folk.
Fördelar
Bra kilmat
Jag har fått möjligheten att driva en utbildningsplats.
Jag har även haft möjligheten att arbeta helt fristående.