Knapp för att spela YouTube-video
Wise IT

Recensioner från anställda på Wise IT

Arbetade som Konsult åt Wise och det var lätt att hålla kommunikation med min arbetsledare och hon var rak och tydlig samt mycket vänlig vilket gjorde att det var lätt att hantera konsultarbetet under henne.
Wise IT är en bra arbetsplats. Det finns möjlighet att arbeta mycket men är inte lika KPI-styrt som en del andra rekryteringsföretag i hur många intervjuer, kandidater och kunder man ska vara i kontakt med varje vecka.

Större fokus på resultat, kvalité och leverans. Mycket bra.

Trevliga kollegor, bra förmåner, och bra kultur som man fokuserat mycket på att arbeta med
Wise IT är en arbetsplats med hjärtat på rätt plats! Man värnar om sina anställda och lägger ner mycket tid och engagemang på arbetskulturen. Här är det inga långa beslutshierarkier utan man har möjlighet att påverka själv och snabbt. Det är den egna viljan och ambitionen som sätter gränserna.

Utöver utmanande arbetsuppgifter har bolaget roliga kulturfrämjande aktiviteter - fredagsfrukostar, kick-off, julfester, AW's, brown-bag-lunches och network boosts. Ett annat plus är att man är en del av koncernen Wise Group och kan nätverka samt dela kunskap med kollegor från andra bolag.

En glad, nytänkande och vänlig kultur. Stort fokus på growth mind-set, lära av varandra och att våga testa nytt. Hela koncernen lever efter devisen att det är på Wise Group du ska ha den roligaste tiden i din karriär.
Varför måste jag skriva det här för att komma igång med att söka jobb?
En bra arbetsgivare som tänker på sin personal.
Bra chefer.