Wet World Energy Solutions

Recensioner från anställda på Wet World Energy Solutions

Fick ingen hjälp av teamledaren, dålig information till kunderna ( blev bemött som jag var en städerska) ingen milersättning, få vill köpa denna mirakelmaskin för 44000 kr, otrevlig chef och kollegor. Man blev endast bra bemött om man sålde. Kostar mer att jobba på företaget än vad man tjänar.
Fördelar
Trevliga vid sälj
Nackdelar
200 kr/visning utan sälj och man kunde åka hur långt som helst
Dåliga avtal, ensamt, stor press. Var tvungen att åka från Borås till Malmö för att gå på möten och hämta material ca varannan vecka, med min egna bil.
Jag började jobba på Solutions 2017 och det är en av dom bättre arbetsplatser jag har jobbat på.
Det är en trevlig arbetsplats med bra lojala kollegor och jag har lärt mig otroligt mycket av alla som jobbar här.
Fördelar
Working lunch och Resor
Nackdelar
Lite stressigt ibland
Trivs verkligen. Jobbat här i några år nu och jag har svårt att tänka mig att arbeta med något annat.

Bra, informativ och kontinuerlig vidareutbildning på alla kontoren i Sverige, grupptelefonmöte varje fredag samt dagliga personliga samtal med teamledaren och kontorschefen.

Bra befordringsmöjligheter om man så önskar, samt peppande tävlingar, företagsresor och fester flera gånger om året.
Fördelar
tävlingar, resor, vidareutbildning
Nackdelar
Ensamt ibland
Börjar med att vakna upp 06:00 och ringa kontrollen, kollar mina book ringer kunden och beger mig till första visningen.

Lärde mig en hel del att bli vän med mina kunder och få ett bra intryck på kunden.

Den svåraste delen av jobbet va som nybörjare att komma nära kunden men med tiden så lärde jag mig hur man kom närmre som vän och säljare.

Bästa delen av jobbet var att få komma till olika typer av människor och visa vad man har att erbjuda, först vart dem lite skeptiska på maskinen sen efter en redåvisning så får dem ett stort leende på läpparna och slutade oftast med ett sälj.
Fördelar
Sitta ner med arbetskamraterna och ha en trevlig lunch.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Wet World Energy Solutions. Vår community är redo att svara.
3,6
4,2