WEBHELP
Se alla WEBHELP omdömen

WEBHELP

Recensioner från anställda på WEBHELP

Ljugande personal

De försäkra att de inte var så negativt som företagets reviews är men sanningen kom fram senare. Utbildning är helt okej, mycket respekt men de som utbildar verkar inte kunna mycket. Upplevelsen i telefon:Var inte helt kunnig i elextrolux då vi var utsläppta och möjlighet för frågor existerade inte enbart frågor som gällde att minska din jobb tid för att ta mer samtal.De är underbar att tappa anställda och bra att sparka dem. 9/10 personer lämnar efter utbildning😬 iallafall utav de 20 jag såg lämna. Telefon är okej att inte vara utbildad men då du har en ledande roll är det viktigt.Ledarna vill verkligen hjälpa men de har ingen kunskap hur :/. Väldigt synd De är ständigt på och kommer ifrågasätta dig så fort du inte håller tiderna. De är en 30 minute arbetstid per samtal och om du jobbar med det i 10 minuter så kommer dem och jagarLön mässigt är det under alla andra yrken även om du har utbildning.Högre uppsatta pratar skit om kollegor speciellt dem som lämnat, en mening som fastnade:”Vi är bäst, därför folk lämnar vårt företag. Dem tar våra lärdomar och sticker”Sån sjuk -.

Fördelar

Det finns guldkorn kollegor där

Nackdelar

Ego fylld ledare som är outbildade. Lön, arbeta miljö och standards

Sök endast detta om du är desperat

Du kommer bli behandlat dåligt och känna stress av att jobba här. Söndagsångest varje dag. Bara sälj av riktiga skitprodukter som ingen vill ha. Bedrövliga IT-system som kraschar och segar hela tiden, när de funkar är dem under all kritik. Chefen kommer andas i din nacke och det finns inte mycket potential att utvecklas. Rekommenderar absolut inte att jobba här.

Fördelar

Trevliga kollegor

Nackdelar

Allt annat

Arbetsmiljö

Detta är ett skämt!!! Är en anställd på webhelp som jobbar med Allente. Detta företaget ser verkligen inte till sina anställda och deras mående, är det okej att jobba över varje dag 1-2 timmar varje dag och ha alltid runt 100 kunder i kö, trots att man går ut med info till kunder om att det är tex är en STOR driftstörning som berör större delar av Sverige , och då borde man stänga den kön helt och hållet , det vill man inte utan att vi som anställd ska ta dessa samtalen, och komma till sin familj som redan sover hur kul är det! Skärpning ALLENTE OCH WEBHELP

Hemsk mijö

Krävande, stressigt, och inget stöd. Hemsk arbetskultur där medarbetare ofta blev mobbade och förnedrande. Aldrig stött på något liknande innan.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos WEBHELP. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Baserat på 3 264 omdömen

Jämför WEBHELP med