Recensioner från anställda på Volvo

produktiv och bra arbetsmiljö

1 oktober 2019
Är ett annorlunda jobb med mycket olika typer av människor. Unga som gamla, roligt att jobba. lite farligt att jobba i fabrik, men mycket bra struktur i arbetssättet. lärt mig mycket från att jobba ett fysiskt jobb och vill därav prova något skrivbordsjobb. Bästa delen av jobbet är möjligheterna man får i ett stort företag.
30 oktober 2020
Materialhanterare/Truckförare (Tidigare anställd) - Göteborg
Inte det bästa jobbet jag har haft, men absolut ett jobb som betalar otroligt bra. Om du är en social och utåtgående person är detta jobbet inte det roligaste. Högt tempo inne i fabriken och det är inte många som pallar trycket. Mycket folk som tar lugnande och annat för att lugna sina nerver. Jag kände från dag 1 att det inte var ett jobb för mig. Men det passar för vissa och det jättebra för dom. Om man gillar att jobba under högt tempo och stress är detta jobbet definitivt för dig.
Nackdelar
Arbetsskador
22 oktober 2020
Material hantering och slutmontering (Tidigare anställd) - Göteborg/Tuve
Jobbade på Volvo Lastvagnar i Tuve i mitten/slutet på 90-talet å trivdes nåt otroligt bra. Bra arbetskamrater å att jobba med lastbilar. Bra arbetsmiljö å arbetsledning
23 juni 2020
Aftermarket Project Manager (Tidigare anställd) - Göteborg
En miljö som ger dig flexibilitet till att växa och där du får din röst hörd i processförbättringar
  1. produktiv och bra arbetsmiljö