Viasales
Se alla Viasales omdömen

Viasales

Recensioner från anställda på Viasales

Jag har arbetat med försäljning i 9 års tid och kan inte komma på senast jag arbetade på ett sådant strukturerat och seriöst bolag. Bra chefer och medarbetare HÖGA löner samt oerhört stora utvecklingsmöjligheter, under mina 9 månader på viasales har jag vuxit mer som person och utvecklat min försäljning samt mitt mindset mer än vad jag gjort på mina hitintills 9 år i yrket VIASALES är mer än bara ett företag det är en familj

Fördelar

Inget lönetak, bra provisioner och bra kultur

Nackdelar

Hög press och ingen garantilön

Samma rollSamma plats

Underbar arbetsplats

Jag tycker att Viasales är ett seriöst företag som är väl medvetna om sina anställda och gör allt för att man ska lyckas och uppnå sina drömmar och mål
Samma rollSamma plats

Innovativt och seriöst företag med en förståelse för att ha kul på jobbet.

Har jobbat på Viasales ca 1 månad och har lärt mig extremt mycket. Försäljningsteknik, målsättningar, ambitioner och höga löner. Viasales utvecklar ens förmåga att bli bättre i alla aspekter.

Fördelar

Tävlingar, förmåner i form av bonus, du får påverka egen lön.

Fint bolag med stora ambitioner

Jag trivs mycket väl på min arbetsplats. Kulturen går ej att finna hos någon annan arbetsgivare. Detta bolag har fått mig att växa både som person och anställd.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Viasales. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Viasales med

• Viasales
  • Bra ledarskap och nära kontakt med högre chefer, höga löner och sjukt bra bonusar
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?