Viafield

Recensioner från anställda som Försäljare på Viafield

Försäljare2 recensioner
Viafeild behöver ordna upp sin balans av antagande säljare och fokusera mer på dem som jobbar nu.
Fördelar
Man jobbar det man tjänar.
Nackdelar
Ledarskapet kändes väldigt falskt och att många av dem andra ledarna inte hade tid för än.
Det var ett svårt arbete och det är inte för alla. Det fanns mycket stor möjlighet till personlig utveckling och lika stor möjlighet till stora löner.
Man fick lära sig massor om hur man ska bemöta folk för att dom ska ta dig på allvar och lita på dig.

En vanlig arbetsdag bestod av uppstart vid klockan 12:00 till 13:00. Därefter gick vi på lunch i en timme för att sedan hinna ut på fält till 15:00. På fält så har man en mängd adresser som man ska knacka på. Halva jobbet är att hitta folk som vill släppa in en och ta tiden att lyssna på erbjudandet. Man knackade fram tills 21:00 och då åkte man hem till vandrarhemmet eller hotellet man är bosatt på för veckan.

Arbetstiderna är lite sena vilket beror på att man måste knacka när folk har kommit hem från sina jobb.
Fördelar
Bra löner och mycket personlig utveckling.
Nackdelar
Ingen ekonomisk säkerhet och oseriös arbetsmiljö i vissa stunder.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Viafield. Vår community är redo att svara.
3,9
4,1