Viafield

19:00 - Knacka

20:00 - Knacka

21:00 - Knacka

22:00 - Hemresa mot hotellet/motellet/Vandrar hemmet

Självaste kontoret var mycket inbjudande och ledningen bestod utav grymma säljare som mer än gärna gav tips och råd på hur du kunde förbättra försäljningen.

Det svåraste var självklart att sälja, men tack vare att produkten vi sålde var så pass bra både i kvalité men också i pris så kunde man komma över den tröskeln.

Det absolut bästa med jobbet för mig var all resande och alla människor man fick träffa och lära känna.
Fördelar
Gratis boende
Nackdelar
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person.
Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm..

Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,
Har jobbat på Viafield i 6 månader nu och har aldrig träffat bättre kollegor och det är verkligen en fantastisk arbetsplats. Mitt självförtroende har blivit så mycket bättre och jag har aldrig mått så bra som jag gör varje gång jag kommer till jobbet.
Viafield passar många så länge du är målmedveten, vill träffa nya människor och vilja utvecklas kommer du passa in perfekt.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Viafield. Vår community är redo att svara.
3,9
4,2