Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Sveriges roligaste arbetsplats!

3 september 2018
Rolig arbetsplats med varierande vardag, stora utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor!

Redan från min första kontakt med Viafield så har jag alltid fått ett gott bemötande från samtliga. Jag började som säljare och redan efter att jag fått in mitt första avtal kände jag att detta verkligen var för mig. För varje dag som går gör jag framsteg i min yrkesroll och jag känner hur jag utvecklas både inom min karriär och på ett personligt plan. Jag skulle rekommendera Viafield till dig som vill vara med och bestämma över din utveckling och framgång. På Viafield bestämmer du själv över vad du vill bli, tjäna och komma. Möjligheten finns det gäller bara för dig att ta den.
Fördelar
Grymma löner, härliga kollegor och bra ledarskap!
Similar reviews
29 maj 2020
Same role
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla,
sen var det bara jobba.

Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Same role
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
14 maj 2019
Same location
Fältsäljare (Nuvarande anställd) - Norrköping
Om man verkligen gillar att resa genom Sverige och träffa nya människor varje dag. Varje vecka är man på en ny arbetsplats.