Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Rolig och utvecklingsrik arbetsplats

3 september 2018
Innan jag började på Viafield visste jag inte riktigt vad jag ville göra i livet och vilken väg jag skulle ta. Efter mitt år här har jag satt upp mål och visioner om vad jag vill göra och hur jag ska göra det. Det är en arbetsplats där jag har lärt mig om sälj, driv och ansvar vilket är något jag kommer ha med mig hela livet.

På Viafield finns nya utmaningar varje dag! Det ena målet till det andra där det aldrig tar stopp. Nya lärdomar konstant och det absolut bästa är att man aldrig upplever en tråkig dag. Nya tävlingar, nya städer, nya sätt att jobba på och nya sätt att utvecklas! Det är är detta som gör att man dag för dag tar ett steg uppåt.

Ett jobb som (enligt mig) alla borde testa på för att se hur långt man kan komma både lönemässigt och karriärmässigt. Våga ta chansen!
Fördelar
Resor, utveckling, tävlingar, hög lön
Similar reviews
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla,
sen var det bara jobba.

Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
11 februari 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person.
Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm..

Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,