Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Rolig och utmanande arbetsmiljö

21 november 2019
12:00 - Uppstart 13:00 - Lunch 14:00 - Uppstart 2 15:00 - Åker ut till de tilldelade adresser 16:00 - Knacka 17:00 - Knacka 18:00 - Knacka 19:00 - Knacka 20:00 - Knacka 21:00 - Knacka 22:00 - Hemresa mot hotellet/motellet/Vandrar hemmet Självaste kontoret var mycket inbjudande och ledningen bestod utav grymma säljare som mer än gärna gav tips och råd på hur du kunde förbättra försäljningen. Det svåraste var självklart att sälja, men tack vare att produkten vi sålde var så pass bra både i kvalité men också i pris så kunde man komma över den tröskeln. Det absolut bästa med jobbet för mig var all resande och alla människor man fick träffa och lära känna.
Fördelar
Gratis boende
Nackdelar
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Samma rollSamma plats
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
26 november 2019
Samma rollSamma plats
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Har jobbat på Viafield i 6 månader nu och har aldrig träffat bättre kollegor och det är verkligen en fantastisk arbetsplats. Mitt självförtroende har blivit så mycket bättre och jag har aldrig mått så bra som jag gör varje gång jag kommer till jobbet. Viafield passar många så länge du är målmedveten, vill träffa nya människor och vilja utvecklas kommer du passa in perfekt.
  1. Rolig och utmanande arbetsmiljö