Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Riktigt skön arbetsplats!

26 november 2019
Viafield är ett väldigt roligt ställe att jobba på. Man är omgiven av sköna kollegor hela tiden som alltid har energin och humöret på topp. Man får bra utbildningar också så man känner sig förberedd när man faktiskt ska ut på fält. Jag har jobbat här i cirka ett år och det är lätt den roligaste arbetsplatsen jag har varit på där det finns mycket rum för utveckling både personligt och inom arbetet. Ett stort plus i kanten är också att man inte har någon form av begränsning på vad man får för lön, lägger man ner tid och energi på det så kan man tjäna hur mycket som helst!
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
27 december 2018
Projektledare för konsultuppdrag (Tidigare anställd) - Solna
Ingen dag är en annan lik då man jobbar på fält och får träffa nya kunder dagligen. Mycket bra utvecklingsmöjligheter och chans till bra lön