Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Passar för några men inte för mig

14 november 2019
Mycket konstigt jobb. Väldigt mycket prat om pengar, status och hur mycket du säljer. Nästan alla är pengarkåta. Kändes bra på arbetsintervjun men inte under utbildningen och mina första 3 dagar. Fjärde dagen ute på fält bestämde jag mig för att sluta helt. Jag brydde mig inte om lön eller någonting. Försökte prata med min chef om mina känslor men svarade inte när jag ringde
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
11 februari 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person. Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm.. Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,
  1. Passar för några men inte för mig