Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Lärorikt men psykiskt påfrestande

11 februari 2020
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person. Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm.. Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Samma rollSamma plats
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
21 november 2019
Samma rollSamma plats
SÄLJARE (Tidigare anställd) - Stockholm
12:00 - Uppstart 13:00 - Lunch 14:00 - Uppstart 2 15:00 - Åker ut till de tilldelade adresser 16:00 - Knacka 17:00 - Knacka 18:00 - Knacka 19:00 - Knacka 20:00 - Knacka 21:00 - Knacka 22:00 - Hemresa mot hotellet/motellet/Vandrar hemmet Självaste kontoret var mycket inbjudande och ledningen bestod utav grymma säljare som mer än gärna gav tips och råd på hur du kunde förbättra försäljningen. Det svåraste var självklart att sälja, men tack vare att produkten vi sålde var så pass bra både i kvalité men också i pris så kunde man komma över den tröskeln. Det absolut bästa med jobbet för mig var all resande och alla människor man fick träffa och lära känna.
Fördelar
Gratis boende
Nackdelar