Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Härlig atmosfär och push på bra sätt

29 maj 2020
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla,
sen var det bara jobba.

Det bästa var taggningen!
Similar reviews
30 mars 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
11 februari 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person.
Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm..

Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,
26 november 2019
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Har jobbat på Viafield i 6 månader nu och har aldrig träffat bättre kollegor och det är verkligen en fantastisk arbetsplats. Mitt självförtroende har blivit så mycket bättre och jag har aldrig mått så bra som jag gör varje gång jag kommer till jobbet.
Viafield passar många så länge du är målmedveten, vill träffa nya människor och vilja utvecklas kommer du passa in perfekt.