Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Alltid olika arbetsområden

14 maj 2019
Om man verkligen gillar att resa genom Sverige och träffa nya människor varje dag. Varje vecka är man på en ny arbetsplats.
3 september 2018
Säljare (Nuvarande anställd) - Norrköping
Rolig arbetsplats med varierande vardag, stora utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor! Redan från min första kontakt med Viafield så har jag alltid fått ett gott bemötande från samtliga. Jag började som säljare och redan efter att jag fått in mitt första avtal kände jag att detta verkligen var för mig. För varje dag som går gör jag framsteg i min yrkesroll och jag känner hur jag utvecklas både inom min karriär och på ett personligt plan. Jag skulle rekommendera Viafield till dig som vill vara med och bestämma över din utveckling och framgång. På Viafield bestämmer du själv över vad du vill bli, tjäna och komma. Möjligheten finns det gäller bara för dig att ta den.
Fördelar
Grymma löner, härliga kollegor och bra ledarskap!
13 augusti 2020
Försäljare (Tidigare anställd) - Linköping
Viafeild behöver ordna upp sin balans av antagande säljare och fokusera mer på dem som jobbar nu.
Fördelar
Man jobbar det man tjänar.
Nackdelar
Ledarskapet kändes väldigt falskt och att många av dem andra ledarna inte hade tid för än.
29 maj 2020
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!