Viafield
Recensioner från anställda på Viafield

Aktiv arbetsmiljö/ lärorikt

25 augusti 2018
Ansvarsfullhet är en egenskap jag värderar högt och ser som en av mina främsta egenskaper. Under min tid som återförsäljare hos Viafield för ComHem arbetade jag den större delen av arbetet på egen hand där lönen var provisionsbaserat. Tidigt insåg jag att arbeta på egen hand med lön som baseras på min prestation krävde mycket ansvar, under mitt år hos Viafield fick jag en ny inblick på vad ansvarsfullhet faktiskt betydde i arbetslivet, tillskillnad från skollivet. På en mer personlig nivå anser jag mig vara en trevlig, humoristisk och snabblärd person, som har ett hjärta för fotboll och träning. Något som driver mig och jag värdesätter högt är att hjälpa människor, genom att göra det lilla extra för kunden, men samtidigt åstadkomma det bästa åt min arbetsgivare. Speciellt föredrar jag ett arbete som kräver mycket av mig, fysiskt.
29 maj 2020
Samma rollSamma plats
säljare (Tidigare anställd) - Sverige
uppstartsmöte lunch möte och tagga igång alla, sen var det bara jobba. Det bästa var taggningen!
30 mars 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Ett underbart jobb där du får lära dig att bemöta olika typer av människor samtidigt som du lär dig att anpassa dig efter dem. Ifall du gillar att prestera och är en vinnar skalle så är detta jobb perfekt!
11 februari 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Det du kan förvänta dig om du söker jobb här är att lära dig mycket, du utvecklas som person. Nackdelarna: Det tär mycket på psyket. Du kommer må dåligt i början, men blir du duktig inom yrket kommer du lyckas. Det är för mycket fake hype som de vet att ungdomar tycker om som tex att man kan tjäna mycket pengar mm.. Du kommer garanterat äta mindre, sova mindre, du har ingen fritid. Du slutar som tidigast 21:00 ute på fält, du är på hotellet tidigast 22, ibland mycket senare. Du kommer somna 02 som tidigast och behöva gå upp senast 09 på morgonen,