Verisure
Se alla Verisure omdömen

Verisure

Recensioner från anställda på Verisure

Ett företag med stora möjlogheter

Vill du hamna på ett företag där du kan klättra så är denna arbetsgivare helt rätt.Själv började jag som medarbetare och inom ett år fick jag chansen kliva in i en chefsroll, vilket gjorde så mycket för mig, att företaget trodde på mig och mina ambitioner!

Jag började på Verisure början av 2020. Har haft möjligheten att göra en karriär, rolig arbetsgrupp. Kompetenta ledare med stor vilja att lära ut!

Jag började på Verisure början av 2020. Har haft möjligheten att göra en karriär, en extrem personlig utveckling. När jag började hade jag ingen kunskap inom försäljning, men tillsammans med mina coacher och överordnade så kom man igång fort. Är evigt tacksam för möjligheterna och kunskapen man tagit del av här.

Fördelar

Tjänstebil Mycket bra lön mot rätt prestation Personlig utveckling

Behandlar arbetarna som skit

Cheferna på detta hemska företag behandlar en som skit. De förväntar sig att man ska ge allt man har och lite till utan att ge något tillbaka. När man klagar så blir man bara avvisad och när man väl får sparken för att man inte uppnått deras omöjliga förväntningar så flinar de bara och gör narr av en. Vissa kollegor är helt fantastiska medan andra leker snälla framför ansiktet på dig och sen hugger dig i ryggen så fort det passar dem.Om du funderar över detta jobb så förvänta dig inget annat än att bli behandlad som smuts, äckligt långa timmar ute i kylan, skrattretande låg lön och konstant konkurrens. På två veckor var tre avskedade och två sa upp sig och trots man sålt så får man ändå sparken bara man säger emot något.Jobbade för kontoret i Stockholm norr. Branch managern är en fegis som inte vågar ta situationen utan sitter tillbaka och flinar medan du får en utskällning av VD’n som skriker och är hotfullt så fort man har klagomål. Hoppas ni alla gör er själva en tjänst och söker något annat.

Fördelar

Ingenting

Nackdelar

Allt!

Ett arbete där dem kräver allt från dig, men ger 0 tillbaka.

Som säljare/installatör på Verisure blir du hjärntvättad från dag ett att du ska ge allt och lite till till förmån för framtida förtjänster i o med högre lön. Men man insåg snabbt att som anställd va man inte ett dugg värd, och att det enda som spelar någon roll är att man säljer. Att vårda kunderna va heller inget prio, då man istället skulle va ute o knacka dörr på områden som va så sönderknackade att det ej fanns något att hämta där. Tunga budgetkrav gjorde också att man tvingades att jobba helg, och nästan alltid övertid. På en månad kunde man lätt jobba över 200h för en klen provision och garantilön som tröst. Oklar ledning, kass utbildning och endast fokus på att få in så mycket sälj som möjligt.

Fördelar

Firmabil

Nackdelar

Resten

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Verisure. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Baserat på 2 641 omdömen

Jämför Verisure med

Läs mer om Verisure på populära orter

• Verisure
  • Ett företag med stora möjlogheter
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?