Verisure
Se alla Verisure omdömen

Verisure

Recensioner från anställda på Verisure

Rolig och trygg miljö med härliga kollegor

Rolig och utvecklande jobb som ger goda karriärmöjligheter med snabba karriärsteg. Personlig utveckling och bra utbildning⭐️

Ursprungligen bra arbetsplats, som blivit sämre med tiden

Under mina första år var det krav att man skulle ha arbetskläder, vara relativt snygg och prydlig och generellt ha professionell attityd/utstrålning. Den förhållningen övergavs dock till att istället tillåta egna stilar och kläder, vilket i praktiken innebar att den professionella yrkeskänslan och yrkesstoltheten som ursprungligen fanns där byttes ut mot en känsla som närmast påminde om ett call centre. Jag kanske framstår som gammalmodig och förlegad, men min egen känsla var att medarbetare inte var lika seriösa i sitt yrkesutövande när de var barfota, hade trasiga kläder, urringningar, linnen, tryck på kläderna, färgat hår, etc. Enligt mig skiftade fokus från yrkesutövande till socialiserande.Sammanfattat: arbetsplatsen påminner mer om ett call centre idag, än ett företag som vill göra ett seriöst intryck.

Fördelar

Frukost veckovis, roliga kollegor, nära till cheferna

Nackdelar

Nästan vem som helst verkar kunna få jobb här, ogeneröst med ledighet, oklara internrekryteringar, okunniga/oinsatta chefer

Utvecklande och rolig arbetsplats

En arbetsplats där man alltid har roligt och utvecklas dagligen då man träffar många olika typer människor

Ett företag med stora möjlogheter

Vill du hamna på ett företag där du kan klättra så är denna arbetsgivare helt rätt.Själv började jag som medarbetare och inom ett år fick jag chansen kliva in i en chefsroll, vilket gjorde så mycket för mig, att företaget trodde på mig och mina ambitioner!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Verisure. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Baserat på 2 641 omdömen

Jämför Verisure med

Läs mer om Verisure på populära orter

• Verisure
  • Rolig och trygg miljö med härliga kollegor