Vendo
Se alla Vendo omdömen

Vendo

Recensioner från anställda på Vendo

Otroligt engagerade

Det är få företag som jag känner har så starkt engagemang för sina medarbetare som Vendo har. Anställda får alltid de verktygen de behöver och vill ha för att utvecklas som både medarbetare, kollega och människa.Kultur och värderingar är högst upp på listan internt, men också väldigt stor vikt i kvalité och kundservice för Vendos kunder.

Fördelar

Bra chefer, struktur, bra och komponenta utbildningar

Nackdelar

Inga märkningsvärda

En arbetsplats som ser individen.

En arbetsplats som fick mig att växa som person, jag vill rekommendera detta bolag till alla som söker en utmaning eller vill utvecklas inom försäljning, det finns gedigen erfarenhet av försäljning i bolaget samt enorma utvecklingsmöjligheter. Jag har jobbat i bolaget i snart 2 år och har utvecklats mer dessa 2 år än vad jag har gjort mina resterande 6 år som säljare.

Fördelar

Finns flertalet förmåner, som framgångsakademin, lunch på jobbet etc

Utvecklande och rolig arbetsplats!

Den största anledningen till att jag jobbar på Vendo är att det finns så mycket utvecklingsmöjligheter. Man står aldrig still, man utvecklas varje dag och väljer själv hur långt man vill utvecklas. Vendo är ett företag som investerar sjukt mycket i de anställda så om du vill utvecklas inom försäljning men också i livet så är Vendo rätt arbetsplats!

Fördelar

Gratis gym, catering

Är extremt nöjd

Är väldigt nöjd med min arbetssituation på Vendo.Jag skulle inte byta jobbet mot något annat.Så förstående chefer och kollegor som stöttar och hjälper varandra.Har själv barn och mina chefer är så förstående infför detta, är så tacksam för allt Vendo gett mig och ger mig.Därför gör jag alltid mitt bästa för arbetsgivaren, något annat alternativ skulle inte finnas för min personliga del i alla fall.

Fördelar

Massor, svårt att nämna specifika fördelar

Nackdelar

Inte som jag kan se det iaf

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Vendo. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Vendo med

Läs mer om Vendo på populära orter

• Vendo
  • Otroligt engagerade
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?