Vendo
Se alla Vendo omdömen

Vendo

Recensioner från anställda på Vendo

En arbetsplats som ser individen.

En arbetsplats som fick mig att växa som person, jag vill rekommendera detta bolag till alla som söker en utmaning eller vill utvecklas inom försäljning, det finns gedigen erfarenhet av försäljning i bolaget samt enorma utvecklingsmöjligheter. Jag har jobbat i bolaget i snart 2 år och har utvecklats mer dessa 2 år än vad jag har gjort mina resterande 6 år som säljare.

Fördelar

Finns flertalet förmåner, som framgångsakademin, lunch på jobbet etc

Utvecklande och energisk arbetsplats

Det bästa att jobba på Vendosales är definitivt utvecklingen. Här får man stöd och hjälp med att sätta upp både långsiktiga och kortsiktiga mål och samtidigt verktygen man behöver för att nå dom målen. Inte bara i arbetet men även i livet! Vill du ta nästa steg så är Vendosales definitivt rätt företag för dig!

Fördelar

Catering till lunch, gratis gym, utvecklingsmöjligheter, bra arbetstider och provisioner

Otroligt engagerade

Det är få företag som jag känner har så starkt engagemang för sina medarbetare som Vendo har. Anställda får alltid de verktygen de behöver och vill ha för att utvecklas som både medarbetare, kollega och människa.Kultur och värderingar är högst upp på listan internt, men också väldigt stor vikt i kvalité och kundservice för Vendos kunder.

Fördelar

Bra chefer, struktur, bra och komponenta utbildningar

Nackdelar

Inga märkningsvärda

Utvecklande och rolig arbetsplats!

Den största anledningen till att jag jobbar på Vendo är att det finns så mycket utvecklingsmöjligheter. Man står aldrig still, man utvecklas varje dag och väljer själv hur långt man vill utvecklas. Vendo är ett företag som investerar sjukt mycket i de anställda så om du vill utvecklas inom försäljning men också i livet så är Vendo rätt arbetsplats!

Fördelar

Gratis gym, catering

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Vendo. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Vendo med

Läs mer om Vendo på populära orter

• Vendo
  • En arbetsplats som ser individen.