Vendo
Se alla Vendo omdömen

Vendo

Recensioner från anställda på Vendo

Utvecklande och rolig arbetsplats!

Den största anledningen till att jag jobbar på Vendo är att det finns så mycket utvecklingsmöjligheter. Man står aldrig still, man utvecklas varje dag och väljer själv hur långt man vill utvecklas. Vendo är ett företag som investerar sjukt mycket i de anställda så om du vill utvecklas inom försäljning men också i livet så är Vendo rätt arbetsplats!

Fördelar

Gratis gym, catering

Samma rollSamma plats

Rolig arbetsplats med lockande utvecklingsmöjligheter

När man har roligt på en arbetsplats med massa utvecklingsmöjligheter så blir det roligt att ta sig in till jobbet, samt att det blir enklare att utföra sina arbetsuppgifter när man har hjälpande kollegor och chefer som visar vägen!

Fördelar

Gratis gym, catering till lunch, workshops och en massa tävlingar!

Utvecklande och energisk arbetsplats

Det bästa att jobba på Vendosales är definitivt utvecklingen. Här får man stöd och hjälp med att sätta upp både långsiktiga och kortsiktiga mål och samtidigt verktygen man behöver för att nå dom målen. Inte bara i arbetet men även i livet! Vill du ta nästa steg så är Vendosales definitivt rätt företag för dig!

Fördelar

Catering till lunch, gratis gym, utvecklingsmöjligheter, bra arbetstider och provisioner

Rolig arbetsmiljö!

Jag blev riktigt bra bemött på min intervju och välkomnades med riktigt bra energi.Det är en bra stämning på säljgolvet och sjukt sköna kollegor!

Fördelar

Gratis gym, lunchleverans och många tävlingar

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Vendo. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Jämför Vendo med

Läs mer om Vendo på populära orter

• Vendo
  • Utvecklande och rolig arbetsplats!