Västerviks Kommun

Recensioner från anställda på Västerviks Kommun

På dem jobben jag har varit har det varit bra arbetskamrater och trevlig stämning .
det är väldigt ansvar jobb jobb som ger mycket roligt jobb man träffar många patienter i olika åldrar med olika HT och olika behov
Har en resurstjänst i västerviks-kommun område norr. De är en rolig utmaning att åka till olika arbetsplatser i området Norr. Arbetar både i hemtjänst och på äldreboendena.
Fördelar
Omväxlande
fick bra arbetskamrater och en bra chef som gjorde att man ville gå till jobbet varje dag
Jag tycker det var kaos i hemtjänsten, brukare fick inte den vård dem behövde och ingen framförhållning hade samordnaren.
Jag har trivts med att arbeta på min arbetsplats både med arbetskamrater och med ledningen man har alltid haft möjlighet att vidareutvecklas.
När man börjar sin arbetsdag så förväntar man sig att allt ska flyta i sin takt, men om man stannar upp någon sekund och tänker efter så är det äldre äldre människor som vi ska omvårda och hjälpa och dem flesta känner stor uppskattning och det är det som är det bästa med det jobbet att jag hjälper människor som är i behov av hjälp.
Det svåraste delen av jobbet är faktiskt när det kommer in ett larm och man måste släppa det man håller på med och ta uti med larmet och ännu svårare är det när den personen som behöver hjälp bor långt ut på landet, då känner jag stor oro och stress.

Den bästa delen av jobbet är om dagen har flutit bra och att alla mår bra, både personal och brukare.

Man kan inte tycka om alla sina arbetskollegor, med några passar kemin och andra inte men huvudsaken är att man har ett bra samarbete med alla.

Eftersom jag har haft ett eget företag så förstår jag hur ledningen tänker, man gör allt för att verksamheten ska gå runt och alla måste hjälpa åt.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Västerviks Kommun. Vår community är redo att svara.
3,7
Västerviks Kommun recensioner per plats