Värnamo Kommun

Recensioner från anställda på Värnamo Kommun

asdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Serviceyrke med fokus på hjälp till självhjälp. Läkemedelshantering Kunde vara bättre Ofta stressigt med larm samt de ärenden man har Trevliga kontakter med många människor
Har haft en fantastisk arbetsplats med bra chef och underbara kollegor. Lärt mig mycket nytt. Välorganiserat.
Värnamo är en underbar kommun. jag fick lära mig mycket om arbetslivet genom att arbeta där.
Fördelar
mycket jobb
Nackdelar
inget
Jag heter Nahom Asres och jag är 20år. Jag är utåtriktad och social personvilket gör mig en bra arbetskollega. på min fritid gillar jag att tränafootball,basketboll och gymma. och att läsa. Jag är punktlig, tar mina sysslor påstörsta allvar och gör allt med stor noggranhet. Jag är väldigtträningsinriktad och försöker behålla en stund livsstil genom att träna och ätahälsosamt. Jag är en engagerad och entusiastisk person, och man uppfattar migoftast som en glädjespridare. YRKESERFARANHET jag har praoat i en förskola i två veckor när jag gick i årskurs 9, där fick jag tahand om små barn mellan 2-5 år. Jag lekte med de, matade de, läste barn böckermed de osv. Samt har jag jobbat som lokalvårdare i 1år medans jag gick igymnasium och där fick jag städa jätte stora lokaler i 3 olika platser. Nyligenhar jag jobbat i kista hemtjänst som personligt assistant. UTBILDNING Jag läste- bygg Brogramet och signal vilket är pågående i högskola börjarfrån september. SPRÅK Svenska – Goda kunskaper i tal och skrift Engelska
Fördelar
Artistansvarig
Nackdelar
Värmdö
Spännande arbetsuppgifter och härliga arbetskamrater.
Jobbar på Lönekontoret som Lönekonsult/Administratör. Hantering av löner, personaladministration, redovisningar, rekrytering är några av mina arbetsuppgifter, Jag har kry mig mycket under denna tiden men vill gärna gå vidare och utveckla mig mer..
Alla upplevelser som jag har fått att bemöta och vårda människor som behöver har varit för mig mycket givande erfarenhet som vill upprepa