Upplands Väsby kommun

Recensioner från anställda som Arbetssökande på Upplands Väsby kommun

Arbetssökande1 recension
Sverige1 recension
Hittade 1 recension som matchade sökningen
En arbetsam och punktlig tjej efter yrkesgymnasiet handel och administration som är arbetssökande just nu och är 23 år gammal, kan anpassa till alla arbetsuppgifter samt till arbete i gruppen jag alltid hittar min plats och kan tänka på några förslag och försöka kämpa mig med bra eller nya idéer. Alltid snäll och stresstålig kan flytande svenska, och min modersmål språk polska. Bor i Upplands Väsby men har inga problem med att åka nån annanstans att jobba där. Förut jag haft mycket praktik i olika mataffärer som daglig arbetare samt som kassören, kan göra redovisning på kassan samt plocka ut varor med att kolla alltid med datum samt göra skyltar och andra grejer som man måste kunna i matbutiker. Jag är också öppen på nya arbetsuppgifter att lära sig eftersom jag tycker om att förbättra mina kunskaper samt jag kan prova med nånting nytt som aldrig har gjort tidigare i mitt arbetsliv. Mina mål är att stabilisera mitt liv och kunna resa till olika länder. I kort mening jag är en person som man kan lita på, mycket neutral samt jag kan jobba även extra timmar när det behövs. Inga barn, efter gymnasiet utbildning och praktik.