Upplands Väsby kommun
Recensioner från anställda på Upplands Väsby kommun

Punktlig och arbetsam tjej

16 mars 2018
En arbetsam och punktlig tjej efter yrkesgymnasiet handel och administration som är arbetssökande just nu och är 23 år gammal, kan anpassa till alla arbetsuppgifter samt till arbete i gruppen jag alltid hittar min plats och kan tänka på några förslag och försöka kämpa mig med bra eller nya idéer. Alltid snäll och stresstålig kan flytande svenska, och min modersmål språk polska. Bor i Upplands Väsby men har inga problem med att åka nån annanstans att jobba där. Förut jag haft mycket praktik i olika mataffärer som daglig arbetare samt som kassören, kan göra redovisning på kassan samt plocka ut varor med att kolla alltid med datum samt göra skyltar och andra grejer som man måste kunna i matbutiker. Jag är också öppen på nya arbetsuppgifter att lära sig eftersom jag tycker om att förbättra mina kunskaper samt jag kan prova med nånting nytt som aldrig har gjort tidigare i mitt arbetsliv. Mina mål är att stabilisera mitt liv och kunna resa till olika länder. I kort mening jag är en person som man kan lita på, mycket neutral samt jag kan jobba även extra timmar när det behövs. Inga barn, efter gymnasiet utbildning och praktik.
24 november 2020
Myndighet (Tidigare anställd) - .
Om du vill jobba på en plats där ledare kommer undan med att göra som de vill med sina anställda ska du jobba här. Du ska inte heller bli allvarligt sjuk eller våga kritisera en ledare som missbrukar sin makt. Många år har de jobbat på att ändra en tråkig kultur i kommunen. Det hjälper inte när det aldrig blir några konsekvenser för ledare som missbrukar sin makt. Många slutar eller går med i kulturen.
Fördelar
Kollegor
Nackdelar
Lön, IT, förmåner
31 maj 2020
Sommarjobb (Tidigare anställd) - Upplands Väsby
En jobb som är manuell och rörigt helt okej om det är jobbigt jag kan ta emot det!
23 januari 2020
Bemanning assistent (Nuvarande anställd) - Stockholm
Väl organiserat inom kommun. Har jobbat inom privat sektor innan, ser skillnad.