Uniflex

Recensioner från anställda på Uniflex

Bra arbetsplats men mycket störande ljud. Ingen förståelse för om man inte hade hjälp med familjen
Jag arbetar med daglig bemanning av konsulter.Jag har fantastiska kollegor och chefer som jag ser upp till, som rycker ut i vårt och torrt och alltid sliter hårt.Jag har lärt mig otroligt mycket på Uniflex. jag fick en chans att visa vad jag går för då jag inte har någon personalvetar utbildning, men hade det Polska språket till min fördel. Det har gått väldigt bra och jag har lärt mig snabbt. Till min stora glädje finns det alltid någon att fråga och alla är väldigt hjälpsamma!Den svåraste delen eller egentligen den tråkigaste delen är tidrapporteringen :) man får inte in alla rapporter i tid(vi har pappers lappar som kommer in, inte internet rapportering) man måste ringa runt så att folk skickar in allting.Den roligaste delen är konsulterna. man får åka hälsa på dem, se till så att de trivs med oss och sin arbetsmiljö på arbetsplatsen. Se till att de har kläder, att de vet vart de ska vid nya uppdrag och andra 100 saker...
Fördelar
nja...
Nackdelar
inga förmåner-känns ostabilt
Den bästa delen av jobbet är man känner manga arbetsplats.vi kommer på plats ,med arbetsledare förklara till oss vad ska man göra dar. Vi reportera tid och aktivitet varje dag via net.
Fördelar
rekytering
Nackdelar
timänställning
Man fick ett verktyg sedan fick man reparera detta man kunde ta hjälp av arbets kollegor och chef om detta behövdes.Jag har lärt mig att det är bra att vara hjälpsam och ta i när det behövs hjälp.Ledningen var bra jag kan inte klaga.Mina arbetskollegor var ochså bra.Jag kan inte ta på något som var svårt med jobbet allt funkade bra. Allt var bra med jobbet.
Fördelar
man kunde köpa matkuponger det blev billigare än betala kontant..
Nackdelar
där fanns inga förmåner.
Jag var konsult hos uniflex bemanning, var uthyrd till euromaint i Malmö. uppdraget var på 2,5 år jobbade som elmontör. Arbetsdagarna var lärorika, arbetstiderna var bra.
Uppdraget som jag hade på Volvo passade mig mycket bra.Mina kollegor var jättebra.Hade en bra och nära relation till cheferna.Trivdes jättebra.
Jag har lärt mig jättemycket och har aldrig haft så bra kollegor.
Fördelar
trevliga kollegor
Nackdelar
sparsamt med verktyg
Se fler recensioner av Uniflex