Uniflex
Recensioner från anställda på Uniflex

Var ska man börja...

13 juni 2019
Arbetsmarknaden förändras... men suget efter billig och inkompetent arbetskraft består. Det är precis vad Uniflex vill ha. Allt handlar om priset. Skituppdrag, mycket kundtjänst. Värsta jobbet du kan tänka dig.
Oklara lönebesked, osäker inkomst. Uniflex gör allt för att enbart ge dig så lite pengar i plånboken som möjligt.

Håll dig långt borta från det här bolaget, om du inte måste för att du riskerar bli av med din bostad eller hamnat i en situation där du akut behöver en inkomst.

Om du någon gång i framtiden söker nytt jobb, nämn ALDRIG att du arbetat för Uniflex. Det kan ge avsmak, särskilt för mer kvalificerade yrken. Funkar som ett komplement till studier eller tillfälligt ungdomsjobb, men annars inget att ens fundera över.
Fördelar
Inga - fick lite pengar i alla fall
Nackdelar
Skituppdrag, pris är det enda som räknas, du är värd mindre än Uniflex eget godispapper
Similar reviews
1 juni 2020
Jag kãnner igen de alla finaste tjejer som de jobbar på Uniflex AB.
De ãr så snãlla,fina och hjälpsam.

Jag har jobbat ett tag med och rekomenderar att jobba igen.

De ãr så glada,och ãr så tacksam.

Puss,kram för alla 3 tjejer.

Mvh/Thualfaqar.
1 maj 2020
Har haft två huvuduppdrag på Uniflex, inget speciellt, båda jobben är normala fysiska industrijobb.

Har träffat många Uniflex anställda under mina tre år hos uniflex och majoriteten av dessa har slutat för de inte orkar eller fick sparken för att de inte vill jobba. De gör knappt det minimala, sjukskriver sig för ofta etc.

Uniflex är inte ett top bemanningsföretag och det resulterar i att många idioter börjar jobba hos dem för det finns ingen annan personal för dem att få. Det positiva i detta är att personer som har en normal arbetsmoral med lite stolthet, ses som en stjärnspelare.

Kan tänka mig att det är många personer här som har gett ett dåligt betyg är just dem jag har sett ute på de arbetsplatser jag har varit på.
29 april 2020
Kan börja med att säga att jag har verkligen inget positivt att säga om Uniflex. Extremt oprofessionellt bemötande, bland annat blev jag ifrågasatt över det jobb som jag sökte hos dem för tydligen så brukar inte kvinnor söka lagerjobb?
På intervjun så försökte hon även lura på mig andra jobb då det visade sig senare att det jobbet jag sökt inte skulle bli tillgängligt innan mars/april. Vilket inte heller stod i annonsen jag sökte. Det hela slutade med att jag tackade nej till två jobb som hon försökte lura på mig, förstår att det är lätt för företag som Uniflex att utnyttja unga människor, vilket gör mig väldigt arg. Kan också tillägga att hon aldrig hört av sig, det hela slutade med att jag sa upp mig hos dem. Dessutom behöver man ju ha en annan sysselsättning, då sa hon även att jag kunde söka en kurs men sedan inte fullfölja den? Ytterligare en sak som bara känns så fel att höra från någon som tydligen ska vara professionell.

Hade kunnat skriva hur mycket som helst, men känner att jag fått med de viktigaste punkterna. Ni som unga och söker jobb, lita på er magkänsla. Låt inte arbetsgivare behandla er hur som helst.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Uniflex. Vår community är redo att svara.
3,1
2,9