Uniflex
Recensioner från anställda på Uniflex

Produktivt

22 februari 2019
Att arbeta med Uniflex var väldigt roligt lärde mig jätte mycket med min tid hos dem och växte otroligt mycket som person
Fördelar
Bonusar
Nackdelar
Similar reviews
1 maj 2020
Same role
Har haft två huvuduppdrag på Uniflex, inget speciellt, båda jobben är normala fysiska industrijobb.

Har träffat många Uniflex anställda under mina tre år hos uniflex och majoriteten av dessa har slutat för de inte orkar eller fick sparken för att de inte vill jobba. De gör knappt det minimala, sjukskriver sig för ofta etc.

Uniflex är inte ett top bemanningsföretag och det resulterar i att många idioter börjar jobba hos dem för det finns ingen annan personal för dem att få. Det positiva i detta är att personer som har en normal arbetsmoral med lite stolthet, ses som en stjärnspelare.

Kan tänka mig att det är många personer här som har gett ett dåligt betyg är just dem jag har sett ute på de arbetsplatser jag har varit på.
27 januari 2020
Same role
Vart ska man börja , Försöker att undvika dina samtal/sms säger att dom inte tagit del av dessa (exempelvis sjukanmälan lönefrågor etc) Så i slutet av dagen har du ringt 30 samtal till Unflex skickat 10 sms och inget av dessa har kommit fram ?

Dålig Lön

Och precis som beskrivet i en tidigare recension om det blir något strul på arbetsplatsen tar unflex kundens sida inte arbetstagarens parti , Behöver du någonsin jobba för unflex gå med i facket !!

Precis som tidigare rescentioner säger nämn även inte heller att du har jobbat för uniflex då detta drar ner på dina referenser !

Tre ord för uniflex

OPÅLITLIG

EGOISTISK

BILLIG
17 januari 2020
Under min tid under Uniflex fick jag en känsla av att brydde sig om dom som arbetat för dom eftersom jag fick väldigt god och hjälpsam kontakt med dom under tyngre perioder.
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Uniflex. Vår community är redo att svara.
3,1
2,9