Uniflex
Recensioner från anställda på Uniflex

Väldigt dåligt bemötande.

29 april 2020
Kan börja med att säga att jag har verkligen inget positivt att säga om Uniflex. Extremt oprofessionellt bemötande, bland annat blev jag ifrågasatt över det jobb som jag sökte hos dem för tydligen så brukar inte kvinnor söka lagerjobb? På intervjun så försökte hon även lura på mig andra jobb då det visade sig senare att det jobbet jag sökt inte skulle bli tillgängligt innan mars/april. Vilket inte heller stod i annonsen jag sökte. Det hela slutade med att jag tackade nej till två jobb som hon försökte lura på mig, förstår att det är lätt för företag som Uniflex att utnyttja unga människor, vilket gör mig väldigt arg. Kan också tillägga att hon aldrig hört av sig, det hela slutade med att jag sa upp mig hos dem. Dessutom behöver man ju ha en annan sysselsättning, då sa hon även att jag kunde söka en kurs men sedan inte fullfölja den? Ytterligare en sak som bara känns så fel att höra från någon som tydligen ska vara professionell. Hade kunnat skriva hur mycket som helst, men känner att jag fått med de viktigaste punkterna. Ni som unga och söker jobb, lita på er magkänsla. Låt inte arbetsgivare behandla er hur som helst.
21 oktober 2020
Konsult (Tidigare anställd) - Göteborg
Ett av dom sämsta bemanningsföretagen.Dålig personalpolitik, dåliga förmåner ofta dåliga arbetstider.
Fördelar
Nackdelar
Det mesta.
10 september 2020
Kundtjänstmedarbetare (Tidigare anställd) - Borås
Bra arbetsplats men mycket störande ljud. Ingen förståelse för om man inte hade hjälp med familjen
1 maj 2020
Konsult (Nuvarande anställd) - Norrköping
Har haft två huvuduppdrag på Uniflex, inget speciellt, båda jobben är normala fysiska industrijobb. Har träffat många Uniflex anställda under mina tre år hos uniflex och majoriteten av dessa har slutat för de inte orkar eller fick sparken för att de inte vill jobba. De gör knappt det minimala, sjukskriver sig för ofta etc. Uniflex är inte ett top bemanningsföretag och det resulterar i att många idioter börjar jobba hos dem för det finns ingen annan personal för dem att få. Det positiva i detta är att personer som har en normal arbetsmoral med lite stolthet, ses som en stjärnspelare. Kan tänka mig att det är många personer här som har gett ett dåligt betyg är just dem jag har sett ute på de arbetsplatser jag har varit på.
  1. Väldigt dåligt bemötande.