Uniflex
Recensioner från anställda på Uniflex

Undvik Uniflex

24 maj 2019
Tyvärr har jag bara dålig erfarenhet av Uniflex! Tittar man på recensionerna så är det antingen toppen eller botten på dessa, hur kan det stämma? När det är så stora skillnader på betyg på Uniflex, är det något som inte stämmer helt klart! Vad har man för anledning att ge ett dåligt betyg om det inte stämmer? Man har inte så mycket att vinna på det, men tvärtom finns det mycket att vinna på det motsatta eller hur!!! Så någon far med osanning...…………………….
Nackdelar
Många
21 oktober 2020
Konsult (Tidigare anställd) - Göteborg
Ett av dom sämsta bemanningsföretagen.Dålig personalpolitik, dåliga förmåner ofta dåliga arbetstider.
Fördelar
Nackdelar
Det mesta.
10 september 2020
Kundtjänstmedarbetare (Tidigare anställd) - Borås
Bra arbetsplats men mycket störande ljud. Ingen förståelse för om man inte hade hjälp med familjen
1 maj 2020
Konsult (Nuvarande anställd) - Norrköping
Har haft två huvuduppdrag på Uniflex, inget speciellt, båda jobben är normala fysiska industrijobb. Har träffat många Uniflex anställda under mina tre år hos uniflex och majoriteten av dessa har slutat för de inte orkar eller fick sparken för att de inte vill jobba. De gör knappt det minimala, sjukskriver sig för ofta etc. Uniflex är inte ett top bemanningsföretag och det resulterar i att många idioter börjar jobba hos dem för det finns ingen annan personal för dem att få. Det positiva i detta är att personer som har en normal arbetsmoral med lite stolthet, ses som en stjärnspelare. Kan tänka mig att det är många personer här som har gett ett dåligt betyg är just dem jag har sett ute på de arbetsplatser jag har varit på.