Uniflex
Recensioner från anställda på Uniflex

Produktivt

22 februari 2019
Att arbeta med Uniflex var väldigt roligt lärde mig jätte mycket med min tid hos dem och växte otroligt mycket som person
Fördelar
Bonusar
Nackdelar
21 oktober 2020
Konsult (Tidigare anställd) - Göteborg
Ett av dom sämsta bemanningsföretagen.
Dålig personalpolitik, dåliga förmåner ofta dåliga arbetstider.
Fördelar
Nackdelar
Det mesta.
1 maj 2020
Konsult (Nuvarande anställd) - Norrköping
Har haft två huvuduppdrag på Uniflex, inget speciellt, båda jobben är normala fysiska industrijobb.

Har träffat många Uniflex anställda under mina tre år hos uniflex och majoriteten av dessa har slutat för de inte orkar eller fick sparken för att de inte vill jobba. De gör knappt det minimala, sjukskriver sig för ofta etc.

Uniflex är inte ett top bemanningsföretag och det resulterar i att många idioter börjar jobba hos dem för det finns ingen annan personal för dem att få. Det positiva i detta är att personer som har en normal arbetsmoral med lite stolthet, ses som en stjärnspelare.

Kan tänka mig att det är många personer här som har gett ett dåligt betyg är just dem jag har sett ute på de arbetsplatser jag har varit på.
17 januari 2020
Teknisk support hos Teleperformance (Tidigare anställd) - Stockholm
Under min tid under Uniflex fick jag en känsla av att brydde sig om dom som arbetat för dom eftersom jag fick väldigt god och hjälpsam kontakt med dom under tyngre perioder.