Transcom
Se alla Transcom omdömen

Transcom

Recensioner från anställda på Transcom

Dålig företagskultur

Skulle inte rekommendera det här företaget till min värsta fiende. Jobbade på TC på 2 olika orter och det var samma sak.Dålig lön. De skiter i medarbetarna. Dåliga team leaders som bara vill att man ska sälja. Kundnöjdhet är sekundärt. Tro inte att det är ett kundtjänstjobb. Det är sälja du ska göra. Att kunden egentligen vill bara fråga om sin faktura är skitsam.Arbetsmiljön är dålig, högljudd nivå. Teamleaders som leker apa mer än att arbeta. Om du är sjuk eller VAB:ar kan du säga hej då till din provanställning. Två kollegor rök på det sättet. Såvida du inte säljer asbra, då kan du nog få en andra chans.

Fördelar

Vissa kollegor är ok.

Nackdelar

Ungefär... Allt.

Bra arbetskollegor

Bra arbetskollegor och Chefer. Då Transcom har flera olika kunder t.ex. Tele2 beror detta vart du hamnar. Rekommenderar att ansöka till Transcom om du söker ett första arbete

Katastrof

Finns inget bra att säga. Behandlar sina anställda som robotar extremt låga löner medan arbetsbördan konstant ökar. Systemen ligger alltid nere men man förväntas fortfarande prestera siffror. HR på företaget är ett skämt. Det är mer av en lekplats än en arbetsplats.

Nackdelar

Ledningen, Lönen, Arbetsbelastningen

Detaljstyrt

Trevliga kollegor, men mycket högt tempo med samtal och höga krav avseende sälj utanför kundens ärende.

Nackdelar

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Transcom. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Baserat på 2 519 omdömen

Jämför Transcom med