Tranpenad

Recensioner från anställda på Tranpenad

Jobbat 1 år här och trivs helt ok pga roliga kollegor och lönen som är bra men ledarskapet är dåligt och hittills bara haft chefer som inte har någon koll på någonting. att dom har kollektivavtal spelar ingen roll för på minst en punkt följs inte kollektivavtalet. Man måste ha koll så man inte blir lurad för här går inte allting rätt till, säkert därför nästan endast ungdomar jobbar här för det är större chans att dom inte har koll på sina rättigheter och kollektivavtal. ifrågasätter man något så får man sällan svar och skulle man framföra kritik så blir man inte bokad på flera veckor vilket känns som ett straff (flera kollegor som upplever samma sak) När någon inte sköter sig på arbetsplatsen så får vi alla skit i form av sms (händer ofta) trots att de flesta av oss sköter oss. Inte så kul för någon som alltid gör sitt bästa att ständigt få sms där det står hur dåligt vi sköter oss.
Fördelar
Lönen, kollegorna
Nackdelar
Dåligt ledarskap, dåliga arbetsvillkor
Hitta nåt annat. ,,
Fördelar
Hjälpsamma och trevliga kollegor och rena miljöer med tydlig säkerhet
Dålig stöttning på arbetsplatsen Svårt att komma in i gruppen Väldigt stressigt Bra arbetsledning där det va lätt att ha inflytande över sitt schema
Fördelar
Inflytande på sitt schema
Nackdelar
Ingen stöttning i mitt arbete
I enjoyed working with them, I was able to pick my hours and I learned so much. At Tranpenad they will work with you on hours that are suitable for you and they take want you want into consideration. Through Tranpenad I learned to be a leader, a hard worker and how to work as a team member.
Fördelar
They are very understanding and they look out for their workers
Nackdelar
Some of my work assignments were far away and I would spend 4 hours a day in travel.
Hej! Mitt Mann är aree Kaky jag hat koörkort B Och trukkort AB jag vill gärna jobba hoss er.