Tranpenad Bemanning

Recensioner från anställda på Tranpenad Bemanning

Det var nice att får jobba hos Tranpenad. Skapade manga vänner. Det var spännande.
Bra arbetsplats med trevlig personalanda. Lagerarbetet är att lasta och lossa varuleveranser till butikerna inom Zara och hänga på galge i butikerna innan öppning. Vi jobbar i teamwork och det är bra arbetsledare.
Strukturen i bemanning är ju att skicka någon dit den behövs och gärna att man är konsult utåt för deras företag men problemet är att du kan göra bort dig en gång så ryker du. Närmar du dig 6 månader på ditt kontrakt så kommer arbetsbrist fram och du blir återigen arbetslös.

Kortsiktigt tänk på allting, ena dagen där andra dagen där.

Om ni inte måste ha jobb så finns det bättre bemanningsföretag.
Okej jobb och okej chefer .
Kan vara svårt att ta vissa jobb om man inte har bil
Sökte jobb hos dom under sommaren, gick till intervju och just då hade dom inte något jobb men till hösten skulle det finnas massor, personen jag gick på intervju hos blev sjukskriven och blev bollad mellan flera olika personer och till slut fick jag prata med en tjej, gick dit och hon sa att det fanns 2 olika jobb till mig. Hon skulle maila mig mer info men fick aldrig något mail och hon svarade inte på telefonen heller.
Aldrig vart med om något mer oseriöst företag!
De lovade min man ett jobb och efter att han ringde dem i flera dagar så svarade de inte i telefon. Jag ringde chefen och han berättade för mig att min man inte förstod bra eftersom de inte ville erkänna sitt misstag. Jag ringde chefen och han sa att han skulle fixa det. Senare blockerade han mig så att jag inte kunde ringa honom. Allvarligt och omänskligt. Sämsta bemanningsföretaget.
blev erbjuden ett lagerjobb på företaget Bonver i Rosersberg, han jobba i två veckor med beröm, vi kastades in på jobbet utan någon som helst utbildning eller beskrivning. på kvällen efter jobbet ringde min konsultchef och sa att vi blivit uppsagda av företaget pga misstag och fel på arbetet.
oseriöst får ingen närmare förklaring på vad för misstaget vi gjorde, dom ville ha tillbaka arbetskläderna och skriva på en uppsägningsblankett från min sida, sa desutom att jag godkänt semester för dom två veckorna uppsägningstiden är, vilket jag inte hade blivit informerad om. alltså ville inte tranpenad ens betala för sina anställda som dom sa upp under uppsägningstiden på två veckor.

fick ett dåligt bemötande och en hemsk erfaranhet av denna bemanning, rekommenderar ingen att söka jobb från dom eftersom ni inte har någon som helst garanti att ni får jobba kvar dagen efter. inte får ni era rättigheter heller. ..tranpenad skyller också på företagen som dom anställer för istället för att ta ansvar och stödja sina arbetstagare.
jag är person snabblärt hjälpsam .
jag har lärt mig jobba i gruppen ha bra erfarenhet ,

som montör och kontrollant.
Väldigt monotont och tungt, mycket stress som man aldrig får någon höra "bra jobbat" utan bara det negativa.
Lärorikt, mycket olika arbetsuppgifter/områden. Träffa olika människor.