Tranpenad Bemanning recensioner av medarbetare

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Sämsta bemanning företag
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Rosersberg22 september 2019
De lovade min man ett jobb och efter att han ringde dem i flera dagar så svarade de inte i telefon. Jag ringde chefen och han berättade för mig att min man inte förstod bra eftersom de inte ville erkänna sitt misstag. Jag ringde chefen och han sa att han skulle fixa det. Senare blockerade han mig så att jag inte kunde ringa honom. Allvarligt och omänskligt. Sämsta bemanningsföretaget.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4NejRapportera
sämsta bemmanning företaget
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  rosersberg5 september 2019
blev erbjuden ett lagerjobb på företaget Bonver i Rosersberg, han jobba i två veckor med beröm, vi kastades in på jobbet utan någon som helst utbildning eller beskrivning. på kvällen efter jobbet ringde min konsultchef och sa att vi blivit uppsagda av företaget pga misstag och fel på arbetet.
oseriöst får ingen närmare förklaring på vad för misstaget vi gjorde, dom ville ha tillbaka arbetskläderna och skriva på en uppsägningsblankett från min sida, sa desutom att jag godkänt semester för dom två veckorna uppsägningstiden är, vilket jag inte hade blivit informerad om. alltså ville inte tranpenad ens betala för sina anställda som dom sa upp under uppsägningstiden på två veckor.
fick ett dåligt bemötande och en hemsk erfaranhet av denna bemanning, rekommenderar ingen att söka jobb från dom eftersom ni inte har någon som helst garanti att ni får jobba kvar dagen efter. inte får ni era rättigheter heller. ..tranpenad skyller också på företagen som dom anställer för istället för att ta ansvar och stödja sina arbetstagare.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5NejRapportera
Arbetsledare
Truckförare och Lagerarbetar (Tidigare anställd) –  Trollhättan19 oktober 2018
jag är person snabblärt hjälpsam .
jag har lärt mig jobba i gruppen ha bra erfarenhet ,
som montör och kontrollant.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 26Rapportera
Monoton
Konsult, lagerarbetare (Nuvarande anställd) –  Göteborgs kommun12 september 2016
Väldigt monotont och tungt, mycket stress som man aldrig får någon höra "bra jobbat" utan bara det negativa.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 21Nej 3Rapportera
Lagerarbetare/Truckförare (Tidigare anställd) –  Göteborg, O12 maj 2014
Lärorikt, mycket olika arbetsuppgifter/områden. Träffa olika människor.
Hjälpte den här recensionen dig?JaNejRapportera
Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Tranpenad Bemanning. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

1,8