Tidaholms Kommun

Recensioner från anställda på Tidaholms Kommun

En arbetsdag kunde variera snabbt eftersom det kunde uppkomma situationer där man var tvungen att tänka snabbt och kunna vara tillgänglig under hela arbetsdagen. På jobbet har jag lärt mig mer om hur människor kan ha svårt att ta hand om sig själva och sitt egna sociala liv. Ledningen på mitt jobb var väldigt förstående och de hjälpte en med sina problem om man inte kunde fixa det själv
Bra arbetskollegor och frsächt arbetsmiljö. Lite lungnare stad, men fortfarande samma förväningar på jobbet.
Lärorik arbetsplats med variation av uppgifter kring äldrevården. Man lär sig en massa om hur människor funkar. Jag har fått erfarenheter som jag kan ta med till andra arbetsplatser.
Rolig tid där man fick lära sig att fatta ibland snabba beslut och ibland ta lång tid på sig att komma fram till rätt beslut.
Jag gillar när det är mycket å göra, är utåtriktad och social..lätt att komma i kokontakt med med nya människor. Inte så mycket tyvärr..har inga goda erfarenheter av min arbetsledning. Har jätte fina arbetskollegor och inte svårt att samarbet..svåraste delen när man jobbar med människor är väl att få tiden att räcka till för dom..tyvärr vill ju kunna ge så mycket mer som man tyvärr inte hinner pga allt annat som läggs på oss personal istället. Jag trivs med att jobba socialt och träffa nya människor...man lär sig alltid något nytt.
Nackdelar
För lite personal och det tas ej in nya när det behövs..utan vi får jobba för en lr flera extra.