Thalamus

Recensioner från anställda på Thalamus

Thalamus är ett företag som verkligen ser sina individuellas behov, började min karriär där med att sitta på kontoret ett tag innan jag gick ut på uppdrag. Det första de frågade mig var vad jag var intresserad av att lära mig. Efter jag berättat det så såg de till att jag hade verktygen för att kunna utvecklas inom detta område och har alltid sett till att jag har något att göra så att inte dagen ska bli långtråkig. Ledning är super, alla är så trevliga och man blir som en liten familj. Alla bryr sig om varandra och det är väldigt högt i tak. Den svåraste delen av jobbet är att ha självdisciplinen till att sitta ner och faktiskt lära sig något när du är mellan uppdrag. De ger dig verktygen men det är ditt eget ansvar att utnyttja dem och faktiskt lära dig något. Som tur är så kan man alltid prata med sin chef om man känner sig omotiverad , så försöker man jobba fram en lösning. Den bästa delen av jobbet är den enorma tron till individen som Thalamus har. Har aldrig känt mig så inkluderade i företaget och sedd som indvid som Thalamus får mig att känna.
Fördelar
Gratis certifieringar.
Nackdelar
Finns inga
Började jobba som IT-konsult med roller som supporttekniker på Thalamus. Har hela tiden fått stöttning och vägledning i mina roller. Fått chansen att plugga certifikat för att ta mig vidare i karriären. Fortsatte min utveckling på Thalamus där jag blev drifttekniker samtidigt som jag fick plugga projektledning. Efter min projektledningsutbildning öppnande de upp sig en tjänst internt på kontoret och jag fick chansen att bli IT-konsultchef. Det bästa med jobbet är att få styra sitt arbete, att ha kollegor som bryr sig och en arbetsmiljö som tillåter en att utvecklas. Ledningen är bra på så sätt att alla har en chans att påverka. Om man ska säga att någon del är svårare är det att man har mycket egenansvar men det är något jag personligen trivs med. Jag skulle rekommendera alla jag känner att jobba här.
Fördelar
Friskvårdsbidrag, Certifieringar, Belöningssystem, AWs, Utvecklingsmöjligheter