TEXAS LONGHORN

Recensioner från anställda på TEXAS LONGHORN

Sexuella trakasserier, dåligt ledarskap, inget gehör från chefen, underbemannade, dåligt betalt.. helt enkelt oseriöst!
Fördelar
Fick jobba lunch som jag ville
Nackdelar
Bröt ner mig både psykiskt och fysiskt att jobba här
Opening your own restaurant can be the right move, but many restaurateurs believe operating a franchise can benefit an owner with the experience they need, while also giving them substantial support throughout the learning period. For many, franchising allows ownership of a restaurant without excess investment, time, or risk.

Some franchises are more profitable than others, but all share similar characteristics. Some rules between independent ownership and franchising overlap—like location and a good management team—that need to be considered before purchasing a franchise, but overall they are quite different from owning an independent restaurant.
Hej. Jag heter Jesus Arcinas 44år gammal jobba som
Good place to work at. It might get stressful at times, but since it is in Sweden you will have lots of advantages. I would totally recommend it to people who like to try different things
Fördelar
Free coffe and fruit.
Det är väldigt bra arbetsplats och jätte roliga arbetskamrater jag känner de är min familje.
Se fler recensioner av TEXAS LONGHORN