Systembolaget

Recensioner från anställda som Butiksbiträde på Systembolaget

Butiksbiträde10 recensioner

Hittade 10 recensioner som matchade sökningenVisa alla 50 recensioner

Roligt med kollegerna och trevlig chef samt varierande arbetsuppgifter

Produktiv

Jag trivs bra på det jobbet.Trevlig kollegorna bra arbetsmiljö.

Bra struktur

Det var en väldigt bra struktur på arbetsplatsen. Det var alltid tydligt vad var och en skulle göra. Man fick lära sig mycket om dryck och mat vilket skapade en känsla av trygghet i sin roll som kundvärd. Jag trivdes med arbetsuppgifterna väldigt bra och skulle absolut kunna tänka mig arbeta inom samma företag igen.

bra stämning

trevliga arbetskamrater, mycket trevligt innan öppning. chefen var bra och rättvis. Mindre roligt att jobba med otrevliga påverkade kunder.

Fördelar

erbjuden utbildningskurser

Nackdelar

påverkade kunder

Roligarbetsplats men!

Tycker absolut Systembolaget erbjuder en trygg och roligarbetsplats dock tycker jag löneförmåner är alldeles för låga för de påfrestningar som blandannat jobbet innebär.

Fördelar

Trygg arbetsplats

Nackdelar

Dårliga löneförmåner

Mycket bra arbetskamratskap

Trivdes mycket bra på jobbet och fick träffa nytt folk hela tiden.

Kul och lärorikt

Arbetade som försäljare på systembolaget. Roligt och omväxlande extraarbete med en god relation till arbetskamrater.

Produktiv och rolig arbetsmiljö

Produktiv och rolig arbetsmiljö. En förmån att få arbeta med olika typer av människor.

Fördelar

Arbeta med roliga och spännande människor

Nackdelar

Ibland aggressiva kunder

Trivsamt och roligt men svårt att få hög anställning

Vi arbetar med olika områden som ,kundbemötande, ålderskontroll i vårat kassörsarbete,lager , tunga lyft, påfyllning av varor, beställningar, leveranser mm Jag trivs med detta varierande arbete och kundkontakten, man kan komma vidare på hk och man har möjlighet att hoppa in i vilken butik som helst, vilket är ett positivt och lärorikt arbetssätt. Man lär sig genom grundläggande vinkunskaps utbildningar och möjlighet till olika kunskaps utbildningar. Vilket är ett nöje att få utvecklas. den bästa delen av jobbet är att det är så varierat.

Fördelar

man kan få gå kunskaps utbildningar

Nackdelar

svårt att få heltid.

Som jag mins det så var det väldig Lärorikt!

Att vara lite överallt då när jag jobbade hos er så var det en butik som inte hade fått *Plocka själv* utan vi fick springa o hämta varan. Min arbetskollegor var fantasiska. Svåraste delen att jag inte kund alla vinsorter..He he he Att det var så roligt o lärorikt.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Systembolaget. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

4.3

• Systembolaget