Systembolaget

Recensioner från anställda på Systembolaget i Stockholm

Stockholm11 recensioner

Hittade 11 recensioner som matchade sökningenVisa alla 50 recensioner

Engagemang, kunskap och stor omtanke!

Systembolaget är ett fantastiskt företag som värnar såväl den enskilda personer som folkhälsan i Sverige. Kunden i fokus med stor kunskap, omtanke och service - utan att bedriva merförsäljning. Lärande och feed-back sker i vardagen och gör att även de mest hektiska dagarna genomförs med största glädje.

Fördelar

En sund företagskultur, bra sammanhållning och kunden i fokus.

Roligt med kollegerna och trevlig chef samt varierande arbetsuppgifter

Bra företag

Bra arbetsplats med tydliga arbetsuppgifte. Enkelt att komma vidare inom företaget

Fördelar

Bra arbetsvilkor

Nackdelar

Fula kläder

Härliga medarbetare och bra förmåner

Systembolaget är en mycket bra arbetsgivare. Bra lön och förmåner och superhärliga kollegor.

Fördelar

Bra läge - Lokalerna mitt i Kungsträdgården

Nackdelar

Saknade lite bättre ledarskap och att våga mer

Lärorikt

Mycket nöjd med min tid på systembolaget, men efter 5 år så var det inte tillräckligt utvecklande.

Fördelar

Intern utbildning

Nackdelar

Tungt arbete

Social kompentens

En butik bär inte sig själv det gör personalen som jobbar med att se till att butiken är påfyllt,att kunna erbjuda service och kunskap. Som städansvarig var min uppgift att se till att butiken var välstädat med ordning och reda trivs man och skapa goda förutsättningar.

Fördelar

kurser

Nackdelar

man lär sig att hantera olika typ av kunder

Försäljare på Systembolaget

Ett intressant jobb med trevliga kollegor. Dock lite stressigt i vissa perioder.

Roligt

Roligt arbete, lite annorlunda än andra klassiska arbeten för butiksbiträden. Bra internutbildningar.

Rolig arbetsmiljö

Lärde mig en del om arbetsmiljön i butik, sitta i kassan under stressiga perioder / dagar och att ge den bästa servicen till en kund.

Fördelar

Friskvårdsbidrag

Företag i framkant

Systembolaget är ett företag som jobbar i att ständigt få nöjda kunder, även att personalen har möjlighet att utvecklas och kunna leverera en imponerande kundmöte både till externa och intern kunder

Grymt kundfokuserat

En organisation som genomsyras av en stark värdegrund där favoritordet är Kund, en stark förbättringskultur med stort engagemang från medarbetar. En envis rackare som aldrig ger sig!

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Systembolaget. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

4.3

• Systembolaget