Systembolaget

Recensioner från anställda på Systembolaget i Norrköping

Hittade 1 recension som matchade sökningen
En städdag börjar kl 06 på morgonen, öppnar och larmar av in till butiken. Förbereder mina städartiklar/städmaskin för dagen. Sätter på kaffe och fixar i lunchrummet till mina medarbetare. Börjar städa butiken, tar ca 2 timmar. Fikar med kollegorna och fortsätter sen städa personalutrymmen och kontor. Slutar ca 11,30 Varann lördag arbetar jag 3 timmar i butiken med försäljning och ger kunderna den bästa möjliga kundservicen. Arbetar även extra pass då och då med försäljning under varierande arbetstider. Jag har lärt mig massor om mat och dryck, hur det kombineras. Lärt mig ännu mera om hur man ger den bästa kundservicen. Mina chefer har varit olika och har haft olika sätt att hantera och leda butik och personal på, både positiv och negativt. Mina arbetskollegor är underbara och jag har aldrig haft problem att samarbeta med dom. Svåraste delen på jobbet är att göra alla i personalen nöjda. Den bästa delen är när man gör personalen nöjd, och framförallt när man gör en kund nöjd från ingång till utgång. Att man får förmedla sina kunskaper och erfarenheter inom yrket.