Systembolaget
Se alla Systembolaget omdömen

Systembolaget

Recensioner från anställda på Systembolaget

Mycket roligt att hjälpa kunder till bra dryckesval,

Varje dag börjar med varuplockning och då lärde jag mig vilket land ett visst vin kom ifrån. Vilken smaktyp och prisområde det hörde till. Med en ganska ny butikschef så var ledningen inte så lyckad. Tur att jag är självgående och ser vad som behöver göras. Det frestar mycket på kroppen. med tunga lyft och frontning. Även knä och fötter belastas då jag går och står mesta delen av dagen. Vi hade kul på jobbet tillsammans med kunderna. Det bästa var när kunden kom tillbaka och tackade så mycket för mitt råd. Då blev jag glad.

Fördelar

Friskvård

Nackdelar

Belastning på kroppen

God sammanhållning

Trevliga arbetskamrater och trevliga kunder. God sammanhållning. Stöttande chef. Internutbildning.

Lärorika år

Ett arbete som är givande men efter att stapplat upp miljontals flaskor och bemött en hel del återkommande kunder. Vill man gå vidare i livet. Men vilken organisation och utbildningsmöjligheterna är enorma. Alla borde prova nån gång i sitt liv

Ansvar

Systembolaget tar god ansvar för samhället igenom att inte sälja till minderåriga och påverkade människor. Dom bryr sig om sina anställda.

Fördelar

Utbildning

Nackdelar

Lön

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Systembolaget. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

• Systembolaget
  • Mycket roligt att hjälpa kunder till bra dryckesval,