Svenska bostäder

Recensioner från anställda på Svenska bostäder

Roligt och ett brett arbetsområde, utveckla centrumanläggningar, Jobba mot företagarföreningar, avtalsförhandlingar med tillhörande arbetsuppgifter.
Fördelar
Friskvård
Mycket intersiva dagar, med så mycket nytt att lära sig. Mycket stimulerande att möta nya människor dagligen, och att hjälpa boende i deras hem.
Trivdes jättebra och hade bra arbetskamrater omväxlande arbete.
Fördelar
Rikskuponger
Nackdelar
Fanns inga
Att arbeta på svenska bostäder va jätte trevligt och kan tänka mig att jobba hos dem igen om jag får den möjligheten
Fördelar
Mycket trevlig arbetsplats
Nackdelar
Min bästa arbetsgivare En typisk arbetsdag på SB. Öppnade posten, skannade fakturor, verifiera fakturor, skickade fakturan till berörd person för attest. Telefon samtal med leverantörer tex. påminnelse eller inkassohantering. Interna telefonsamtal.Jag har lärt mig att lägga upp en ny leverantör. Mina arbetskollegor var hjälpsamma och trevliga. Vi kunde prata om allt och skratta och skoja. Den svåraste delen av jobbet var när man inte fick tag på person som hade fakturan som hade förfallit till betalning. Den bästa delen av jobbet när man hann bli färdig i tid. ( tex. vid månadsbokslut)
Fördelar
Förmånliga friskvårdsbidrag
Nackdelar
lång resväg