Svensk Mötesbokning

Recensioner från anställda på Svensk Mötesbokning

Roligt arbete

Mycket positiv. Trevlig team chef. Det ända som var negativ var att det inte finns fastlön.Snabbt och lätt att sätta sig o företagets datasystem.

Fördelar

Jobbar hemma

Nackdelar

Ingen fast lön

Seriöst och bra företag!

Jag fick en bra intervju som resulterade i provdag och därefter anställning. Företaget har motiverat och utvecklat min förmåga att leverera resultat. Min anställning varade i drygt 1,5 år och trivdes mycket bra!

Fördelar

Att få lön baserat på resultat, det gillar jag!

Waste of time

Introduction sounds easy but when you eventually start working it's a hot mess. Scanned numbers from a book makes it very difficult to process the whole operation smoothly as you have to literally look at the document and type in the number manually instead of having a ready linked number to click on to make a phone call. The other thing they don't really tell you is that you only get paid if the scheduled person actually arrives to the photo shoot. Not for booking them. Which makes it almost impossible to figure out how much you will be making. This job is more for a student that is looking to work from home for some extra cash. Not to pay rent or live out of.

Fördelar

Work from home

Nackdelar

Needs a new system

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Svensk Mötesbokning. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Recensioner av Svensk Mötesbokning efter plats

• Svensk Mötesbokning
Berätta hur vi kan förbättra den här sidan
Vad skulle du vilja lägga till eller ändra?