StudentConsulting
Recensioner från anställda på StudentConsulting

Nej!

2 oktober 2019
Riktigt dåligt!
Finns inget stöd eller hjälp.

Och behöver du kontakt med din chef kan det dröja 3 veckor innan hen återkopplar.
Similar reviews
24 mars 2019
Väldig oseriösa, efter en intervju så hör dom inte av sig. Men på intervjun så säger dom att det är viktigt att man hör av sig oavsett om man har gått vidare eller inte. Men dom strutar fullständigt i att höra av sig när dom tycker att man inte passar in på jobbet man har sökt. Mycket snack men lite verkstad.
3 juli 2020
You know how it works. If you're just starting off with no experience apart from being a student - then YES, Student Consulting will definitely help you out to get a foot into the market.

Big thanks to Student Consulting for allowing inexperienced noobs to build up their career - but don't expect a lucrative pay (which makes sense). At a young age, you have to "pay your dues" and do the work to earn your badge. Student Consulting allows you to do that.
17 juni 2020
De var trevliga och hade mycket bra bemötande. Hade jag fortsatt studerat hade jag velat jobba kvar.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos StudentConsulting. Vår community är redo att svara.
3,7
4,1