StudentConsulting
Recensioner från anställda på StudentConsulting

Trevlig arbetsmiljö

20 augusti 2017
Trivs väldigt bra och allt flyter på bra som de är nu!
Fördelar
Hör av sig ofta
Nackdelar
Bokningarna är så där
Similar reviews
5 februari 2019
Same location
En typisk arbetsdag börjar med att sortera post, eller ta hand om eftersändningar. runt kl 14 så åkte jag iväg med en bil och hämtade post på olika företag. Bland annat Göteborgs energi, brand stationen i centrala Göteborg/ Ullevi med mera.

Jag lärde mig nog mest att bli självständig, då det va mycket eget ansvar när man åkte ut med bilen, lösa problem som uppstod.

Då de t.ex. kunde vara motorstop, problem med någon kund som inte va nöjd eller bara trafiken.

Upplevde att ledningen som bra, hade man nått problem, en fråga eller bara upplevde att något va fel kunde man alltid fråga någon där.

Trevligt, alltid någon som va där som man kunde snacka med på lunchen. Alltid någon man kunde fråga om hjälp, och de andra chaufförerna man jobba ihop med va som ett team då visa kunden ibland krävde att man t.ex. tog med sig extra postlådor, så hade vi en dialog mellan oss om de krävdes.

Det va nog att lära sig hur allt funka, alla system, distrikt, siffror, nummer med mera. Sen även hur man tog i mot vissa kunder, vissa va trevliga, andra kunde va lite speciellare.

Helt klart arbetskollegor och arbetsförhållandena.

Att de är bra arbetskollegor skulle jag nog säga är de viktigaste också.
3 juli 2020
You know how it works. If you're just starting off with no experience apart from being a student - then YES, Student Consulting will definitely help you out to get a foot into the market.

Big thanks to Student Consulting for allowing inexperienced noobs to build up their career - but don't expect a lucrative pay (which makes sense). At a young age, you have to "pay your dues" and do the work to earn your badge. Student Consulting allows you to do that.
17 juni 2020
De var trevliga och hade mycket bra bemötande. Hade jag fortsatt studerat hade jag velat jobba kvar.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos StudentConsulting. Vår community är redo att svara.
3,7
4,1