StudentConsulting
Recensioner från anställda på StudentConsulting

stressigt men trevligt!

14 november 2019
Det va en spännande upplevelse på studentconsuting. Alla var väldigt trevliga och hjälpsamma.
17 mars 2016
Truckförare (Tidigare anställd) - Växjö
Svagt ledarskap leder till sämre arbetsmoral. Jag har lärt mig att ta ansvar och arbeta självständigt. De anställda på kontoret var oftast väldigt stressade hade dålig koll men var alltid trevliga och förstående. Chefen på kontoret var dåligt strukturerad, visste inte vad som krävdes av de som skulle jobba på terminalen och visade inget intresse för dem som jobbade där heller. Arbetskollegorna på terminalen var väldigt trevliga men vissa individer var inte samarbetsvilliga eller tillmötesgående vilket försvårade det övergripande arbetet.
3 juli 2020
Consultant/Driver (Tidigare anställd) - Stockholms kommun
You know how it works. If you're just starting off with no experience apart from being a student - then YES, Student Consulting will definitely help you out to get a foot into the market.

Big thanks to Student Consulting for allowing inexperienced noobs to build up their career - but don't expect a lucrative pay (which makes sense). At a young age, you have to "pay your dues" and do the work to earn your badge. Student Consulting allows you to do that.
17 juni 2020
Lagerarbetare (Tidigare anställd) - Malmö
De var trevliga och hade mycket bra bemötande. Hade jag fortsatt studerat hade jag velat jobba kvar.