Strukton

Recensioner från anställda på Strukton

Ett företag som visar flexibilitet mot sina anställda och var man lätt kan få kontakt med andra på olika avdelningar.
En arbetsledare på Strukton får göra allt och lite till. Alldeles för ostrukturrerat företag där många anställda mår dåligt pga för hör arbetsbelastning och oordning från ledningen. Ledningen ändrar sin strategi alldeles för ofta och det blir ingen ordning på någonting tyvärr. Jag har lärt mig mycket hur det är att ha underställd personal och att prioritera arbetsuppgifter. Bästa med jobbet är när man får komma ut i produktionen och träffa alla yrkesarbetarna.
Mycket snack lite verkstad, skamlös HR chef som borde få sparken, ledning som är helt värdelös tyvärr, R-Ä-L-S- Snacket stämmer verkligen inte. Hoppas arbetsmiljöverket gör kontroller och även se till att TRV får det dem betalar för. Robert Röder är värd mycket mer än Strukton Rail Sverige, hoppas han styr upp detta skepp.
Fördelar
Jobba övertid
Nackdelar
Stress, ledning, HR, arbetsmiljön, nedskärningar.
Strukton är en organisation med enorm potential att utveckla både sig själv som entreprenör och landets infrastruktur men fel ledning leder bolaget i fel riktning som i sin tur medför fel kompetens i bolaget och när väl rätt kompetens anländer så motarbetas det starkt.
Trabajo de instalación, asi como reparación de motores y artefactos eléctricos. Realizado para una compañia de cruceros con capacidad para mas de 1000 pasajeros.
En arbetsdag kan variera mycket då man är på olika ställen och jobbar.
Fördelar
Bra arbetskamrater
Se fler recensioner av Strukton