Storesupport

Recensioner från anställda som Orderplockare på Storesupport

Hittade 4 recensioner som matchade sökningenVisa alla 28 recensioner

Stressig och otrevlig miljö

Otrevlig och empatilös konsultchef. Visar knappt hänsyn till de anställda - bevittnade avskedningar framför andra kollegor mitt i arbetet vilket såklart förnedrade den anställde och försämrade stämningen på jobbet. Arbetsledarna är mycket trevliga men gör kanske inte sitt jobb till 100%. Många får knappt hjälp med vad de skulle förbättra för att kunna bli vidareanställd till Storesupports kund. Det anställs nya hela tiden och avskedas efter provanställningen. Få av mina kollegor har gått över till Storesupports kund. Kollegorna är det bästa med Storesupport, synd att se så många vänner bli avskedade.

Officiellt svar från Storesupport

11 juni 2020
Hej, Tråkigt att läsa om din negativa upplevelse. Vi vill gärna komma i kontakt med dig och ta del av dina tankar. Du är i så fall välkommen att kontakta vår HR-chef Lisa Schuman på epost lisa.schuman@storesupport.se.Vänliga hälsningar, Josefin Holmqvist, marknadsansvarig

Tungt jobb som förstör kroppen

Jag jobbade som matkasseplockare för dagab västrafrölunda. Jobbet är lätt att få då dom hela tiden anställer nya, dock pågrund av detta så är det jättesvårt att gå vidare från provanställning till dagab själv då dom sätter orimligt högt tempo som standard med arbetsuppgifter som förstör kroppen. Arbetsplatsen ville INTE ge ut en skadeanmälanings blanketter till sina arbetare vilket gör det väldigt svårt att få försäkringspengar. Skulle inte rekommendera detta till nångon som är rädd om sin kropp.

Fördelar

Man får en frukt till frukosten(ibland)

Nackdelar

Man sliter ut sin kropp så fruktansvärt, tar månader att komma tillbaka på fötterna igen

Officiellt svar från Storesupport

11 juni 2020

Bra extrajobb!

Bra arbetsgivare och möjlighet till extrajobb på lager.

Fördelar

Behövde inga tidigare erfarenheter av lagerarbete för att få jobbet!

rolig arbetsmiljö och omväxlande

det är roligt att vara i olika butiker/företag och göra olika jobb

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Storesupport. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.7

Storesupport recensioner per plats